neděle 2. ledna 2011

Memories, memories...like autumn leaves (will burn!)

Není to sice moc originální, ale i já se s příchodem nového roku snažím poskládat dohromady vzpomínky na rok minulý...vzhledem k tomu jak mi selhává paměť tak jich skutečně moc není :) jsou to spíš takové střípky co mi záhadně uvízly v hlavě...XDD

Tak tedy:

Rok 2010 pro mě začal lehce mysteriózně..Představte si, že asi třicet lidí v okruhu jednoho kilometru čtverečního mělo hromadné koma..nechápu dodnes co se stalo!!

Já si samozřejmě pamatuju naprosto všechno...(asi tak do půl deváté) No mám z toho doživotní trauma a vyhýbám se tomu místu dodnes!!


Následovalo děsivě dlouhé zkouškové... 


opravdu DĚSIVĚ dlouhé zkouškové....


Dál si vzpomínám, že byla v roce 2010 u nás v Beskydech hodně tuhá zima...(jakože...ka-la-mi-ta!)


Naštěstí všechno má svůj konec, a tak sníh roztál a trapné zkouškové období vystřídalo báječné koncertní období s mojí milovanou Katie!


Matně si vzpomínám, že v tomhle období byla i nějaká ta alkoholová ostudička..(ok, z ostudy kabát, klobouk a troje boty...) Bylo i pár chvil nebezpečného napětí..(ehm..) Ale nakonec všechno dobře dopadlo a naneštěstí to uteklo rychleji než bych chtěla... a užila jsem si ho absolutně nejvíc...;)

Rozpůlili jsme se!


 A že ty tři roky na výšce utekly jako voda!!

Jako ta velká voda co přišla potom a všechno spláchla! Já teda bydlím na kopci, jo...


 Ale i k našemu kopci vede mostek...XD

Dlouho jsme s Katie čekaly až přestane pršet...a když konečně přestalo, náležitě jsme si to užily!


Nebála bych se říct, že téměř buržoázně! Třeba romantika pod lípami...ach..ta byla!

A než začalo další zkouškové, těžce a dlouze jsem ochořela!


Ale přežila jsem! (zatím :) 

Nevím jestli bylo horší zimní zkouškové, nebo letní..každopádně v tom letním jsem se vrátila ke svému tradičnímu punkovému pojetí studia..


 což jak asi víte se úplně nevyplatilo...XDD

A pak někdy přišlo pracovní období! (no a to...nechceš!)


ale občas to byla i docela švanda :) navíc za mnou přijely kočky olomoucké, což mi udělalo obrovskou radost :)



A pak, někdy když jsem se začínala těšit zpátky do školy si mě našel báječný muž! 


A sotva jsme načali semestr už byl najednou konec a já šla na praxi k soudu!


Jako dobrý jo...ale stačilo XDD 

A jsme asi na konci nebo co..Utekl ten rok jako voda a skončil vlastně skoro stejně jako začal...s tím rozdílem, že tentokrát si pamatuju celý večer...:) a že tentokrát jsem byla s milým..a tak :)

mějte se famfárově :) díky čau!



6 komentářů:

  1. pěkně jsi ten rok proběhla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. já dodneška nevím,co se v tom zubří dělo :D ale to asi neví nikdo že? jsi ani nepovyprávěla totiž

    líbí se mi, jak jsi zmapovala přírodní katastrofy v okolí :DDDDDDDD a to že váš kopec je přes mostek,to mě nikdy nenapadlo :D a kdyby spadly mosty přes bečvu tak jsme každá na jiném břehu chápeš jo!!!!!! hrůza!

    a naše buržoázní romantika pod lípou, to byla krása nesmírna, ještě s korynkou, vínem, skleničkama z šopy... a jak ti pašeráci jezdili okolo s drogama a pak policie!

    a fotka s mužem no né, a že je tam vidět! :D :))

    krásně shrnuto, díky čau! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jane: no kezbych si toho pamatovala trochu vic! ale diky :)

    Eva Lili: dik :) ty ses taky bajecna (i srnecci sou bajecni) ;)

    Katie: Hele co se delo jsem si lehce domyslela podle fotek ktere se dochovaly, mam je schovane na supertajnem miste, kryte nerozsifrovatelnym heslem...ale neboj, schovavam je pro tebe, kdyby ti nekdy bylo moc uzko, tak at se aspon muzes zasmat mymu nestesti XDD

    no!! kazda na jinym brehu!! ale jako ja bych kvuli tobe i tisiciletou vodu preplavala!! to je jasny no ne? ;)

    buržoázní romantika je zkrátka nezapomenutelna!

    no...fotka s muzem, na ktere neni videt..aby nepindal chapes..(oka na ostatnich vypadam jak kdybych spadla z marsu a to nechces XDD)

    diky cau!

    OdpovědětVymazat