úterý 4. ledna 2011

I'm still trying to figure out the end of what I was starting to say

Takže! Přesně za týden mám první zkoušku a musím bohužel s politováním konstatovat, že jsem opět logisticky naprosto selhala..aspoň jednou bych si tohle chtěla naplánovat nějak rozumně, abych všechno stíhala a přitom mi z toho nehráblo..XDD

A vzhledem k tomu, že z čirého zoufalství radši nedělám nic, kromě toho, že pořád dokolečka koukám na tenhle pohádkový klip od písničky, kterou jsem si zamilovala už před nějakou dobou, dávám vám ho i sem, kdybyste náááhodou taky potřebovali něco statečně ignorovat jako já...protože tohle fakt pomáhá! ;)


Doufám že se vám bude líbit aspoň trochu... A já si teda jdu sbalit aktovku nebo co...
                                                                                                                         
Díky čau!

6 komentářů:

  1. Hele, zaber, taky jdu do toho. Mám zk v pondělí a neumím zhola nic. Tak hodně štěstí!!

    OdpovědětVymazat
  2. Makej, makej a neflákej se!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jane: no vsak jooooooooo, to ja zaberu az mi bude horet za zadkem uplne nejvic XDD jinak hodne stesti i tobe ;)

    Anonymni: ve ctvrtek zacnu!! (snad:))

    OdpovědětVymazat
  4. ve čtvrtek ti bude zle :-D
    M.M.

    OdpovědětVymazat
  5. nestras XDDD vubec!! to se nesmi stat XDD (smarja uz nejsme decka aby nam bylo druhy den spatne no ne? :P)

    OdpovědětVymazat
  6. Macková, Tobě prostě chybí plán!!!! Plán (a jeho důsledné dodržování) je základ studia!!! :D :D
    Btw. klip je úúúžasný :-)

    OdpovědětVymazat