čtvrtek 14. dubna 2011

Co mě ještě rozesmálo!


27.4.2011 - středa
Že jsem domů vlakem nejela sama, ale s kamarádkama a když už jsem musela hodinu čekat na další vlak, tak za mnou přišel Milý abych nečekala sama!
26.4.2011 - úterý
Že bylo ošklivo, když už jsem se musela celý den učit!
25.4.2011 - pondělí
Že je můj Milý strááááááááááááášně lechtivý :DD
24.4.2011 - neděle
Že se potvrdila stará pravda, a to že pokaždé když vystrčím nos z domu, začne pršet!

23.4.2011 - sobota
Že jsem se poprvé letos prošla bosá v trávě, že jsem byla letos poprvé s vůní grilovaného masa cítila i vůni léta a že jsem viděla prasátko na vodítku a malinkou ovečku!
22.4.2011 - pátek
Dnes mě nejvíc ze všeho rozesmál vtip o kukačkových hodinách, který vyprávěl kamarád v hospodě. Pokud ho někde vygoogluju, rozhodně si ho nenechám pro sebe!
21.4.2011
Že se z ničeho nic u našich dveří objevil kamarád z dětství, nezván, nečekán, velkou radost mi natropil :)

20.4.2011
Že jsem po dlouhé době viděla kamarádku Ráďu, sice na chvíli, ale každá minuta dobrá + dneska mě jako bonus rozesmála Liška Oknoližka, zabila mě a dohnala mě k slzám! dívejte :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=Es9ryyMjjQM

19.4.2011
Že jsem zase zapomněla udělat něco, co bylo v plánu už před čtrnácti dny, nicméně když jsem si na to vzpomněla, tak jsem se vzchopila a tentokrát to dotáhla do konce! :)
18.4.2011
Že jsem po dlouhé době viděla kamarádku Evču a poprvé jsme spolu letos projely cyklostezku. + Jako bonus mě dnes rozesmála Kačenka se svým top secret tajemstvim! :DD
17.4.2011
Že jsme šli na megadlouhou procházku, sluníčko svítilo a tak :)
16.4.2011
Že jsem si otevřela okno, aby se mi okysličoval mozek při učení a musela jsem ho zase rychle zavřít, protože nějaký vtipálek pták se zasekl a zpíval jednu melodii pořád dokolečka..ale POŘÁD!!! a to nechceš!! :D
15.4.2011
Když dnes za mnou přijel Milý, nečekán, neohlášen a já právě vypadala přesně tak, jak jsem nikdy nechtěla ať mě vidí :D

14.4.2011
Že jsem našla polomáčené sušenky, které jsem si kdysi ukryla na "horší časy" právě ve chvíli kdy jsem si NUTNĚ potřebovala obalit nervy něčím sladkým a nemohla nic najít!
13.4.2011

Dnes mě rozesmál můj pejsek pejskovatý, protože ta čistá psí radost z mého příjezdu domů prostě zahřeje...
12.4.2011
Že jsem slavnostně obdržela zadání své diplomové práce, což je superbájo, hlavně proto, že mě můžou ještě třikrát vyhodit ze školy a takové zadání si pak můžu nechat třeba zarámovat žejo :D
11.4.2011
Že jsem měla první točenou letošního jara, na sluníčku a s milým :) (a že nejmilovanější pejsek od rána nezvracel :D )
10.4.2011
Že přišli na návštěvu strýc s tetou a byli supervtipní! (nevím jestli jsem potřebovala vědět jak probíhají masáže v Tibetských lázničkách a kde všude vás masírujou, každopádně palec hore za zvednutí nálady :)

4 komentáře:

  1. :DDDD to rozesmalo i me, takze palec nahoru a dva bludistaci za to!

    OdpovědětVymazat
  2. mě se nejvíc líbí tvá sekce vlevo "urážka dnešního dne" :DDDDDDDDDDDDD honza by tě vyměnil za dobrý oběd říkáš? :DDDDDD tak to fakt přesáhlo mez :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jane: ooo tak toho si cenim ze to i Tebe rozesmalo :)
    Kacenko! vubec se o tom nebudu bavit!!!!!!!!!!!!!!! (uvazoval dokonce i nad pytlikem bramburek!!!!) no tak....kde to sme! U R A Z K A!

    OdpovědětVymazat