neděle 14. listopadu 2010

And how do you sleep at night?



Poslední tři noci se mi zdál velmi živý sen, že mě chce zabít sériový vrah!! No tak přeci kde to jsme??

A taky když se plná hrůzy v noci vzbudím, tak mi to nedá a zbytek noci přemýšlím nad tím, kde pánové Vrtěl, Rýpal a Král zapoměli Sněhurku a zbytek trpaslíků XDD

Zařiďte mi někdo prosím krásné sny! Díky čau!

btw..and how do you sleep at night? ;)

6 komentářů:

  1. ten klip je hrozny.

    zdaji se ti pekne sny, to je pravda. az prijedu, tak se ti budou zdat jiste jeste lepsejsi! :D

    OdpovědětVymazat
  2. ten klip je takovy no...XDD ale song se mi libi :)

    vsak jsem se rozhodla, ze nez prijedes tak se mi bude zdat uz jenom o tobe!!! (a asi jeste dlouho potom co odjedes XDD)

    OdpovědětVymazat
  3. a neberes jeste ty antimalarika ?

    OdpovědětVymazat
  4. no sny o me taky nejsou to nejlepsi, co te muze potkat :DD

    jsem ted v praci zapla tvuj blog a spadl mi cely internet, co mi k tomu reknes? :D napodruhe uz to ale slo :D

    OdpovědětVymazat
  5. jeste otazka, co delaji Scooter ve tvych Top weekly artists?:D

    OdpovědětVymazat
  6. Antimalarika neberu, ale mozna to muze byt zpusobeno nizsim mnozstvim alkoholu v krvi za posledni mesic XDD

    Hele nevim jak je to mozne s tim netem, ja to taky zapla v praci a nespadlo mi nic..asi mate slabsi net no v Praze XD

    A k tomu scooteru ktery te tak pobavil XDD jak nemam cas tak moc nezapinam winamp jo, a kdyz prijde Honza tak mi tu pusti neco takoveho a ja to tam pak mam porad...a pak to tak vypada XD Ale ja uplne cekala kdy si toho nekdo vsimne XD me mohlo napadnout ze jedine ty XDDD to mu musim zakazat XDD

    OdpovědětVymazat