pondělí 8. listopadu 2010

Monday, I'm in love!!

Dnes byl velmi vyjímečný den...dnes se oficiálně pondělí stalo mým nejoblíbenějším dnem v týdnu. Věřte, nevěřte ale je to tak..protože (!!!) pondělky jsou vazebními dny na soudě ve Vsetíně XDD To znamená, že v pondělí se na soud vozí soudit lidi co jsou ve vazbě, a to je prostě známka punku!! (aspoň pro mě teda XDD) Vím, začíná to být trochu klišé jak pořád plácám o praxi, ale nemůžu si pomoct prostě..já se tam totiž královsky bavím..a to tak že každý den XD No a na dnešek jsem úplně nemohla dospat..instinktivně jsem tušila že to bude velké...a bylo XDD
Věděla jsem předem, že se má soudit nějaká větší kauza, tak jsem byla zvědavá až na půdu o co půjde a tak..ale že se budou šest hodin přehrávat policejní odposlechy to jsem netušila...a že to bude taková švanda jsem taky netušila XDDD začalo to tak, že jsem spolu se čtyřmi právníky (všichni divní) čekala než nás pustí do soudní síně..teda já jsem plaše seděla asi tři metry od nich, ale tak..chápete..byli na stejné chodbě minimálně XDD Když tu, z ničeho nic začala vězěňská služba (!!!!!!!!!!!) přivádět všechny ctyři obžalované..což v podstatě znamená, že jeden frajer z vězěňské služby šel první, za ním v řadě obžalovaní, v poutech, každý se svou stráží a na konec další borec z vězěňské služby, čili čtyři obžalovaní a šest strážců, a všichni procházeli v úzké chodbě kolem mě (vůbec se na mě nedíval nikdo žejo XDD) a já jsem tam statečně seděla s vážnou tváří a předstírala jsem, že tohle je u mě naprosto normální...a přitom mi oči zářily a srdce bušilo, koutky cukaly a tak..znáte tu dětskou radost ne? Jako když pod stromečkem najdete králíčka azurita...No prostě hned jsem byla probuzená XD
No a pak pan soudce zahájil hlavní líčení, a já se poskládala do rubikovy kostky..Hádejte jak se jmenovali obžalovaní..neuhodnete..musím vám to říct XDD (přestože jsem vázaná slibem mlčenlivosti XD ale tak na tohle se to snad nevstahuje žejo..což bych věděla kdybych si kráva pořádně přečetla co podepisuju..whatever..nikomu to neříkejte XDD) Hele účastíci řízení byli mimo jiné: obžalovaný "Vrtěl", obžalovaný "Rýpal" a obžalovaný "Král" a toho čtvrtého jsem přeslechla, protože jsem ležela pod židlí vysmátá jak pětikačka...jako Rýpal, Vrtěl a Král?????? No to si dělají kozy ne..XD ti se hledali až se našli fakt XDD Takže to bylo moje první nevhodné extempore v soudní síni..ale nešlo to jinak..(předstírala jsem že něco hledám v zákoně aby to nebylo tak poznat, ale pan státní zástupce mi věnoval velmi výrazný pohled kterým mi sděloval co si o mě myslí...XD vůl namyšleny..ale fešák zase..špatná kombinace..nebrat XDD)
No a pak se začaly pouštět ty odposlechy. Jako abych vám to přiblížila trochu, tak pan Rýpal, Vrtěl a Král kradli opakovaně motorové pily a křovinořezy a takové věci a pak to prodávali dál a vydělávali na tom a způsobili nějakou obří škodu a tak...blbečci no..
Každopádně zpátky k těm odposlechům....protože sotva jsem rozdýchala jména obžalovaných, zasadili mi teraborci další smrtelnou ránu..na celou soudní síň se totiž rozezněl první odposlech, který byl zhruba následující:
Rýpal: "pilky máš?" (pilky XDDDD jakože ty motorové pily jo kdybyste nevěděli)
Vrtěl: "si myslíš že sem nějaká pi*a ty pi*o nebo co? Ku*va že mám, když jsem to slíbil tak to splním, to si pamatuj vole..nejsem žádná pi*a vole"
No a já se koukla jak tam sedí frajeři v talárech, kteří vypadali na to, že nejvulgárnější slovo které kdy vypustili z pusy bylo něco jako "hrome", rozpačitě se dívají z okna, nebo do země a drží poker face..no co vám budu vykládat..mě to samozřejmě dostalo žejo..a takhle to pokračovalo CELOU dobu..ale to už jsem to trochu zvládala..teda zvládala..až do té doby, co jeden frajer z vězeňské služby začal v soudní síni cvičit nebo posilovat nebo co..to byste nevěřili XD ten člověk si 23 minut stoupal na špičky (jo měřila sem to, jakobyste mě neznali XDD) Jakože..nejdřív jsem si myslela že si dělá srandu..ale po deseti minutách mi skoro tekly slzy..neskutečné prostě XD
Ovšem co přišlo po polední pauze..borci z vězeňské služby mě totiž očividně během oběda pěkně probrali a nevím jestli usoudili že se budou bavit tím že mě znervózní nebo co to mělo být, každopádně když jsme se vrátili do soudní síně, tak mě ten cvičící frajer V KUSE (!!!!) pozoroval (asi místo cvičení nebo já nevím) a pak jo, dokonce na mě začal pozvedávat obočí a tak..no nemálo jsem se tlemila, nemálo XDD ale to nebylo všechno..oni totiž ti strážní seděli každý vedle svého obviněného a všichni v řadách přede mnou..no a postupně si VŠICHNI strážní začali protahovat záda a ruce a tak..aby jim byly pořádně vidět svaly..znáte to..no co myslíte..málem mě šlak trefil XDDDD To mi neříkejte že byla náhoda tadyto XDD Normálně si ze mě dělali srandu volové! Připadala jsem si jak v grotesce, do toho ty sprosté odposlechy, kterým se nakonec smál i státní zástupce a soudce (snažili se schovat za monitory, ale já je dobře viděla XDD) a bylo vymalované..
A vlastně jsem ještě zapoměla na to, kdy jeden soudce usnul..asi měl něco těžkého k obědu, každopádně...dal si dvacet po obědě..z odposlechů se stejně nic nedozvěděl, tak to zabalil no...co k tomu dodat XDD prostě..Monday I'm in love! Těším se na příště!

Btw..Pro všechny, kteří by to ještě nevěděli jo, tak MÁM PŘÍTELE (a není to záminka k tomu abych sem mohla dát tenhle klip, který mimochodem není určený pro slabé povahy, vlastně ten klip je hrozný, ale song je to báječný XD) protože prý tady píšu o blbostech a podstatné informace z mého osobního života vynechávám..takže já jen abyste byli v obraze žejo a nestěžovali si a tak :P



Doufám, že zítra najdu nějaké vhodné obrázky jo..uvidím co mi google odpoví na dotaz Vrtěl, Rýpal, Král XDD

Díky čau!

5 komentářů:

  1. prý mám přítele XDDDDDDDD tak si mě přidej na fejsbuk!

    vysmátá jak pětikačka? tos vzala kde? :D a to takhle veřejně můžeš jako psát jména apodobně?

    byla vězeňská služba aspoň sexy?? :D na mě se včera na jedné přednášce pořád otáčel nějaký kluk a po desátém otočení už jsem byla docela nervózní! takže vím jak ti bylo... i když svaly si neprotahoval :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja prave nevim jestli muzu verejne psat jmena XDD ale tak snad jo, kdyz jsou ty jednani verejne pristupne tak proc bych nemohla..(zvlast kdyz me pobavi zejo XDD)

    vezenska sluzba nevim jestli byla sexy..XD ja sem se na ne radsi moc nedivala, protoze co...MAM PRITELE XDD (ale interne..2/6 docela sli XDD)

    OdpovědětVymazat
  3. tak dva ze sesti jsou oukej :D a tos tady jako musela napsat? ze mas pritele? pro odstaneni potencialnich napadniku?:D

    OdpovědětVymazat
  4. wow bavíš mě Macková...btw zrovna dneska jsem si stěžovala jak mi chybí naše společné chvilky na naší kolejní cele!!!!!!!!!! Doufám že druhá půlka ledna bude.... legendary!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Kacenko teoreticky sem to sem psat nemusela ale prakticky...znas to XDD

    Alci ano, ano!! intimni chvile v pokoji o velikosti 2x2 metry! uz se nemuzu dockat :)btw..kdovi co bude ve druhe pulce ledna, pochybuju ze nam skolu opravi do te doby XDD

    OdpovědětVymazat