čtvrtek 9. prosince 2010

Back in my shoes!

Jistě jste si všimli, že mi to tu chvíli trapně stálo..asi tak měsíc..(pardon)já jsem totiž procházela nějakou osobnostní krizí nebo co. Takhle jsem si to teda pojmenovala sama, to není žádná diagnóza abyste si nemysleli..Kromě toho že jsem byla strašně unavená fyzicky (čti: "vstávání o půl šesté každý den mě skutečně zabíjí") tak asi i psychicky, protože jsem jakože přestala mluvit, jakože skoro úplně, málo jsem se smála, vtipná jsem nebyla už vůbec a tak XDD Nicméně...pak mě sklátila nemoc a upoutala mě nedobrovolně na lůžko skoro na dva týdny (což způsobilo absolutní chaos v naší domácnosti a neušetřilo mě to jedovatých poznámek od mámy, že jako bych mohla něco dělat když už jsem doma, ale co já, nebohá, nemocná když jsem se z postele hnout nemohla...no rozumíte ne XDD na smrt to nebylo, ale prostě jsem si asi potřebovala odpočinout no)

Každopádně, konečně se zase začínám cítít ve své kůži, tak snad už zase budeme kámoši :)

Jinak abyste měli představu co jsem tak dělala ten měsíc jo, tak vám to velmi krátce shrnu. Vstávačka o půl šesté ráno, rychlostí světla oblíknout, nahodit obličej a zběsile utíkat na autobus, hodinu (když byla dobrá karma tak klidně i dvě a více) autobusem na Vsetín na soud, tam jednání a takové blbinky se spisama a tak, ve dvě domů, doma oběd a pak okamžité kóma u televize, kolem sedmé jsem se většinou probrala a se slovy "co se stalo? to už je tolik?" jsem odešla opětovně zemřít do postele....celká diskotéka tohleto XDD Víkendy jsem většinou trávila s kamarádkama nebo s přítelem, ale to jsem zase pořád mlčela, takže to taky nebylo žádné vítězství XDD Upřímně doufám že tohle období je už za mnou XDD
Ale!!! mělo to svá pozitiva..protože jsem minimálně zjistila, že jestli se mám někdy skutečně začlenit do pracovního procesu, tak jedině za podmínek, že pracovní doba bude začínat NEJDŘÍVE v devět ráno a místo výkonu práce bude vzdálené MAXIMÁLNĚ deset minut pěší chůze od mé postele..jinak to nezvládnu prostě..takže kdybyste o něčem věděli, tak přijímám nabídky XD
Dále mi toto období přineslo poznatek, že česká justice je báječná, pokud se jí účastníte jako divák, ale hlavně jsem pochopila, že se jí skutečně nemusím účastnit každý den..ani jako divák XDDD

No a konečně události posledních dnů, jen tak ve zkratce, takže:

1) Pes nám sežral všechny čerstvě upečené koláče!! (ok, bylo jich jenom 15, ale i to je dost na jednoho pejska..zvlášť když já sním maximálně tři XDD (matka ji málem zabila, a Korynka pak celou noc jenom ležela a smutně funěla))

2) Maminka mi oznámila, že letos na vánoce nic péct nebude, takže jestli prý něco chci, že si to mám zařídit sama ( 3x ACH)

3) Včera jsem totálně dojebala pitomé perníky! člověk se s tím matlá dva dny a ve finále je to všechno hořké jak cyp...jako..to nasere (s prominutím) ted abych to delala znova :(

4) Zapadli jsme sněhem!

5) Zjistila jsem, že můj přítel umí hrát na kytáááru a tak mi teď občas brnká v posteli a je to megasupersexy (yeeeeeeeeeeeey!!!! chápete ne, že tímhle si v mém pomyslném žebříčku připsal asi tak 150 bludišťáků a postoupil do dalšího kola XDD)

6) Konečně jsem viděla Hannu Fontánu!! (a je to pěkná kráva)

7) Rozhodla jsem se že 3. ledna do školy prostě nenastoupím a hotovo, chci ještě prázdniny! Tak!

8) Chtěla jsem se jít zabít když mi přišel další účet za telefon!! (ještě žiju, ale vyhlašuju oficiálně anketu o nejlepší tarif, operátora, blablabla..pište co kdo máte a kolik platíte, protože ještě jeden takový účet a už se fakt neudržím!)

9) Začala jsem mít lehce obavy ze zkoušek, protože za poslední dva měsíce se mi na učení tak akorát prášilo na poličce XDD (ale žíly mi to teda netrhá, že bych se třeba po nocích učila nebo tak tak to leda ve snu XDD)

10) Tohle mi hraje v hlavě už asi tak týden!!



11) Tohle ve mě asi před půl hodinou vyvolalo dávivý reflex!! jedna z mých oblíbených písniček a takhle ji zprznit klipem :( ach...



12) Začala jsem pomalu nakupovat vánoční dárky, tak snad to stihnu!

13) Včera jsem měla úplně noční můru!! Představte si, že se mi zdálo, že k nám přišla na návštěvu Anglická královna Alžběta XDD a když jsem se zeptala co jakože u nás dělá nebo co chce, tak mi odpověděla: "tož já bydlím tudyk za rohem tak jsem se přišla podívat na vás" (XDDD) a pak připlaval žralok a roztrhal mě na kousky!

14) Jo a dneska jsem si zlila bíle tričko mrkvovou polívkou frajerka...:// (jenom kdyby to někoho zajímalo XDD)

15) A asi mám příznaky ranného alzheimera nebo sklerózy nebo čeho, protože strašně, ale STRAŠNĚ zapomínám!!! Co si nenapíšu to nevím! a navíc jsem dneska oficiálně postoupila do dalšího levelu, protože jsem si dnes přesně ve 11.48 všimla, že jsem si oblíkla jenom jednu ponožku....(debil)

16) A ještě jsem si teď vzpoměla, že jsem uplně pitka bambitka, protože včera jsem suveréně zapila antibiotika šampusem (a pak se se mnou dvě hodiny točil celý svět - tzn. za málo peněz hodně muziky!) a dneska jsem si prosím pěkně dala na antibiotika pomeranč, takže tady teď sedím celá osypaná a strááášně mě všechno štípe a kouše a tak! Blbka prostě.. :/ občas si říkám že bych vážně mohla soutěžit o titul miss intelekt!

Tak..víc už mě toho asi teď nenapadá, kdyby nááhodou tak to sem pak doplním :) Mějte se famfárově, já jdu asi zmatlat další perníky nebo tak něco..Díky čau!

13 komentářů:

  1. zaprve proc sem strkas to video :D

    za druhe,to zes nemluvila jsem si tak trochu vsimla, jak jsme byly ve fidelu, tos byla hrozne nudna! ani z pajika si nemela radost :D

    uf uz jsem vsechny dalsi poznamky zapomnela, jinak s tou kytarou to je bajo, hudebnici jsou sexy, ale jak tak koukam, basketbalisti taky nejsou h zahozeni :D

    OdpovědětVymazat
  2. videjo je tu aby vsichni videli!!!

    zepry nudna! ach.. :( no asi jo...XDD

    No!!! hudebnici nejlepsi, basketbalistu zadneho neznam, ale asi na nich neco bude ;) minimalne vyska dostatecna zejo ;) (ne ze bych ja ji zrovna nejak potrebovala, ale ty ses preci jenom vyssi ;) )

    OdpovědětVymazat
  3. "Pes nám sežral všechny čerstvě upečené koláče!" :DD

    Jinak já mám Vodafone, spokojenost jak blázen. :P Ale záleží, jestli víc voláš, nebo píšeš a tak...tarif se dá u nich dobrej určitě najít.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja hodne volam a hodne pisu XDD me se prave u vodafonu moc nelibi ze se to tam nejak sklada nebo co, ale tak jeste to prostuduju :)jinak diky za tip!

    OdpovědětVymazat
  5. Královna Alžběta a já ne??? To nje vrchol pánové! :-D jinak jako doufám že už tě to přešlo jinak nevím jak spolu budem trávit dlouhé večery na koleji!
    Na perníky se vykašli, udělej kokosový kuličky, to je brnkačka a ještě u toho budeš bájově upatlaná od Salka mňam.

    OdpovědětVymazat
  6. Cha chaaa.. Co je Alžběta proti Voldemortovi :-D Jinak z perníčků nebuď nešťastná, já jsem jich upekla (sama) nehoráznou hromadu, takže když si je nazdobíš, tak je půlka tvoje a ještě se z toho nají celý Rožnov :-D
    M.M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ali ja myslim ze nez prijedes tak budu stoprocentne ready uz, nemusis mit strach XDD navic s tebou bych se rozmluvila tak jako tak to je jasny ;) kokosovy kulicky budou, to je jasny, ale vanoce bez perniku to nejde..navic sem se tak vztekla, ze ja proste letos udelam nejlepsi perniky ever!! kdybych je mela delat do kvetna!

    Market voldemort je jina liga to je jasny proste..nerikej dvakrat, ve stredu je sezerem vsechny, zapijem puncem a bude!

    OdpovědětVymazat
  8. co je ve středuuuuuuu, já chci takyyyyy!!! Ty tvoje perníky teda budu muset posoudit, jeslti budou nejlepší ever ever, tak mi nějaký nech jasný???
    (btw nazdobený bílkovou polevou mám nejradši, mňam)

    OdpovědětVymazat
  9. Voe jeste si vymyslej XDDDD no doufam ze si prijedes jak budou udelany ;) ve stredu se jedem vozrat puncem snad :) ale na tvou pocest az prijedes tak uvarime kotel punce a hrozne se vozerem aby ti to nebylo lito to je jasny! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jinak hudebníci jsou nejvíc sexy, to je jasný! <3

    OdpovědětVymazat
  11. TSsssss a jeste si u me byla jakooooo :D :D nakup v ikey,neee? :D takze za to, zes me nezminila, mi kupujes punc :D :D sranda..a ja jsem dneska napekla stafetky hec, a jsou dobre :) perniky tez neumim,na to se vykasli :D
    V.Š.

    OdpovědětVymazat
  12. ajoo vidis!!! hystericky prolet ikeou, bajecny obed, seznameni s Tyrankem!! aaaaaaaaaaa ta moje skleroza, to mi uplne vypadlo!!! tak to punc je jasny na omluvu o tom zadna! perniky uz mam!!! jako zadna hitparada, ale daji se jist aspon, takze dilci uspech, to se taky pocita XDD

    OdpovědětVymazat