úterý 6. července 2010

Work it harder, makes us stronger!

Oláá! Tak už jsem zase tady! Jenom jsem se na chvíli odmlčela (střízlivěla) z důvodu řádného zakončení semestru (hahaha) a taky nuceného nástupu do pracovního procesu (no..hrozně mě to vyčerpává, fakt!!).

Protože co? bez práce nejsou koláče, to ví každý neasy XD Nicméně jsem teď byla v práci pět dnů a už bych nejradši skončila (pruďák voe). Dokonce jsem si sebou začala nosit Trestní zákoník jo, jak jsem z toho zoufalá XDD(!!!)
Jenom informačně (kdyby mi to tu náhodou četl někdo kdo mě nezná osobně, což není moc pravděpodobné) přes léto už třetím rokem pracuju ve skanzenu v Rožnově jako průvodce

poté co jsem úspěšně skončila se svou dráhou

1)rozvážečky novin - funny story, někdy vám povím jak se mi v šest ráno podařilo na kole nabourat bagr (stojící),

2)pokojské v kempu - fuj!

3)zahradnice - což nebylo úplně ideální, naneštěstí to nedávno pochopila i moje mamka, když se kriticky podívala na můj fíkus (??? nebo co to je..) a řekla mi: "Haninko...pro tebe se hodí fakt jenom umělé kytky...",

4)pracovnice se skleněnými pilníčky na nehty (dodnes přesně nevím v čem ta práce spočívala, ale aspoň jsem si vytvořila doživotní zásobu skleněných pilníčků XDD )

5)servírky a barmanky - to bylo docela príma, než se celá hospoda vožrala a začalo to být hodně horký pro jedno děvče!
No a tak se poslední tři roky snažím tvářit mile a vykecávám s lidma (ale jenom těma co se mi líbí XDD) Není to nejhorší (první dvě hodiny každého dne) a ve zbytku času to ve mě alespoň rozdmýchá touhu po studiu a vzdělávání se XD. Ale co, aspoň jsem někde kde to trochu žije (o víkendech XDD) a když se nudím náhodou (a nechce se mi číst TZ XD)tak mám takovou svoji hitparádu blbostí na které se soustředím. A neberte to prosím tak že prudím nebo co, jako když prostě nemáte 8 hodin do čeho píchnout, tak vymýšlíte. Já třeba poslouchám o čem se lidi baví a bavím se tím co jsou schopní vymyslet za blbosti, nebo, a to je moje oblíbená soutěž, o nejpitomnější jméno pro dítě (včera mě třeba absolutně složil malý Klement (!!!) to si ti lidi dělají srandu ne??? copak si neuvědomujou že chudáka Klementa odsoudili k doživotnímu výsměchu?? Rozumějte, já se nesměju veřejně, veřejně držím poker face, ale směju se vnitřně, nebo je mi jich spíš líto nebo já nevím..když se nudím tak prostě vymýšlím blbosti) Jinak samozřejmě koukám co má kdo na sobě, jako dontvory, žádná módní policie nebo tak, to jsem dávno vzdala, nevím proč ale 90% návštěvníků muzea se prostě oblíká jako by šlo ne dvoudenní tůru do Tater nebo co..takže na trendy fakt nehledím, ale dělám si svůj osobní žebříček největích hrůz jo - a NEJSEM ZLÁ, FAKT NE (nicméně včera suverénně vyhrál kluk, tak 24 v kraťasech RADEGAST s břichem jak v devátém měsíci, co si provokativně vyhrnul spocenou košili až pod prsa (yeeeey!! to jsem si vždycky přála vidět!!) a esteticky funěl...jako sorry kámo, nechci být zlá, ale tak národní kulturní památka tvl..to jako nemusel.. Taky si koukám kolik přijde "barbie-párů" jo, to je poznat na první pohled!! Ona blndýnka s umělými vlasy přitavenými, a v nich ještě tři další odstíny, kraťásky kratší než krátké, případně sukýnka teda a tričenko nad pupík s nějakým nápisem ideálně, botičky na jehlách, případně klínku, on nagelované vlasy alá Ronaldo, bílé tříčtvrťáky, tenisky puma, ponožky puma, tričko růžové, nápis nesmí chybět, no a wait for it!! yorkšírek nebo čivava na vodítku!! (úžasní jsou prostě XDD). Jo!! a pak si ještě tipuju jo, když přijdou dva chlapi spolu, jestli jsou nebo nejsou gayové XDD a většinou dojdu k závěru že jsou XDD Nic vezlém..když se nudím, tak neznám bratra XDD. No a dál mám žebříček věcí co mě nejvíc vytočily za celý den (na příklad, když se někdo snaží otevřít truhlu, na kterou se nesmí ani sahat aby se nerozpadla, otevřít nejde, zdvořile ty bídáky upozorním, že toho mají okamžitě nechat a oni mi zdvořile odpoví, že se chtěli jenom podívat co je vevnitř...(logicky neasy!! hej ale věřte mi, že to je fakt na palici!! když se mi to stane pětkrát za den, tak mám chuť se do té truhly schovat a předstírat pytel s obilím!) nebo!! Další věc jo..klasika..prostě co uděláte, když vidíte někde viset zvonec na krávu??? Takový ten velký, plechový, co má strašný zvuk.. A neříkejte že si půjdete taky zazvonit!!! Já už si ho asi pověsím na krk příště, nebo to je k zbláznění! Prosimvás!! V muzeu se na NIC NESAHÁ!!!! Hlavně na nic co vydává TAK STRAŠNÝ ZVUK!!! OMG kdo to má poslouchat celý den??!!Nebo XDD ale tomu se musím fakt smát XDD znáte takové ty turnikety točící, jak jsou třeba na sjezdovkách nebo na bazénech, jak tam strčíte kód, ono to pípne a můžete jít jo..Napadlo by vás se do toho cpát s kočárkem?? Nehledě na to, že hned vedle je samostatný vchod pro kočárky a na něm cedule jako kráva "vstup pro kočárky"!!! Každý den se tam aspoň tři šílené matky (jo tak jim tajně říkám no) zaseknou a celý turniket se musí rozšroubovat jo..DOUFÁM že za to můžou vzbouřené hormony nebo tak něco, protože jestli ne, tak mi to někdo vysvětlete prosím, protože to mi fakt hlava nebere (a hlavně jo, když jim to říkám ještě jo /"prosimvááááás nejezděte tam s tím kočárem!!!"/ tak ony jak na schvál, jak kdyby mi chtěly dokázat že ony to prostě projedou..no..a neprojedou...a pak tam trčí kočár pitomý i s děckem půl hodiny než je někdo vysvobodí že..děcko řve jak na lesy, šílená matka nervní..dream world prostě XDD Jo a málem bych zapoměla na moji oblíbenou větu "koukej pepíku...žádnou televizi neměli, žádný hračky neměli, ani plejstešna!!" Jako dobrý, chápu že dětem se to nějak vysvětlit musí..ale to je jak kolovrátek prostě..a taková krávovina, a KAŽDÝ to těm smradům lije do hlavy, KAŽDÝ XDD No nic..to by pro dnešek snad stačilo, i když toho mám mnohem víc, co vám musím povědět, takže thx for reading a pokračování příště! Třeba jak jsem se nenechala navlíct do valašského kroje XDD (jo a všimněte si jo...že dneska ani jedno sprosté slovo!!! (Vlasťo jo!!!) protože jsem prý hrozně sprostá!! pffffffffffff)

3 komentáře:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddd komentar jsem ti uz nejak rekla na icq, no jako sranda, asi si zajdu do muzea s nejakym kenem, jorksirem a zazvonime si na zvonec :D :*

    OdpovědětVymazat
  2. sak jo, prid, ale pak me budes jezdit navstevovat do kromerize nebo nejakeho podobneho zarizeni XDD

    OdpovědětVymazat
  3. V KM tě budu navštěvovat já s pomerančama a lahváčema :D :D :D
    your roommate ;o)

    OdpovědětVymazat