pondělí 19. července 2010

Animal Instinct!

Pardóóón!! Já to přes ty prázdniny prostě nějak nestíhám nebo co, ale nebojte, už jenom čtrnáct dní práce a pak bych se měla zase začít učit no, takže jak se znám budou tři, čtyři články za den a učení na nule XD whatever! Každopádně..jen tak pro vaši informaci jo, jsem tenhleten článek napsala včera v práci (ďábelskou shodou okolností jsem měla provázet v kostele jo, tak jsem zalezla do jedné lavice (čekala jsem jestli jako nepříjde nějaká geniální myšlenka) a jako správný investigativní žurnalista pěkně tužkou, do bloku psala a psala - tak mě teď napadá..že to je můj první placený článek (yeeey!! to budu dělat častěji XDD)
Nicméně...dneska to prostě bude o zvířátkách. Vím, je to trochu divné, ale ono mě to ne a ne pustit. Začalo to tím, že jsme se s kamarádkou Evou jely projet na kole na naši novou suprtrupr cyklostezku jo, akorát že jsme zjistily, že to ani tak není cyklostezka, jako spíš masový hrob slimáků - jako tolik rozmasakrovaných slimáků, to si fakt neumíte představit! fuj!

Eva sice přišla s inovativní myšlenkou "že by se těm slimáčkům kolem té cyklostezky měly postavit nějaké ohrádky aby tam tak nelezli" (Eva je báječná, má kamarádku rybu v tůňce a slimáčky ze zahrady nosí do lesa a tak, Eva je prostě báječná!)Každopádně myšlenku s ohrádkami pro slimáčky jsme ještě cestou zavrhly, protože na to by bohužel asi nepřistoupil ani pan Šulgan z CHKO (a to pan Šulgan v zimě vyrábí falešné stopy rysů ve sněhu a podobné skopičiny jo, z čehož mimochodem dedukuju, že v Beskydech je momentálně jediný žijící rys ostrovid a to pan Šulgan).
(btw. pan Šulgan by byl určitě moc rád, že tady má fotku XDD)
No! a o extempore jak jsme se zoufale snažily na kole ujet běžci aby nás nepředběhl vám snad ani nebudu vykládat!! Jsme málem vypustily duši, fakt...ale na naši obranu..my jsme se těm slimáčkům fakt poctivě vyhýbaly abychom je nepřejely, žeano!

No a slimáčci ve mě prostě vyvolali vzpomínku na moje úplně první zvířátko! Já jsem totiž zoufale toužila po nějakém zvířátku. Nevím jak vy, ale já jsem nejdřív chtěla koníka, ale maminka říkala, že to by asi nešlo že..sice jsem ji chvíli přesvědčovala, že místo koníka by mi stačil poník (no co, zahradu máme, že by se tam vešlo poníků a poníků!) ale toho mi maminka taky zakázala!

(a já pak zoufale plakala že aspoň oslíka a to už jsem chytla facku XDD)
No a když teda nedopadl koník, poník ani oslík, zahořelo srdce mé po pejskovi. A tak jsem jednoho dne sebrala odvahu a řekla jsem: "Maminko, já bych chtěla pejska..." a máma řekla: "Haninko a nestačil by ti šneček?" Jako chápete tu absurditu situace? Dítě touží po psovi jo, a místo toho si musí ulovit šneka???(ŠNEKA!!!!!!!!!!) co vám budu vykládat, to bylo velmi hořké zklamání..přísahám že jsem se nejdřív snažila ulovit aspoň mloka jo (fakt)ale byl hajzl rychlejší..No a tak jsem si místo psa z lesa odnesla dva šneky jo..

jednoho jsem za trest pojmenovala Sultán (tomu jsem na domeček namalovala temperkou červené srdíčko, abych je nějak poznala neasy), a druhého Tyrl a pak jsem ty dva smolaře přechovávala asi měsíc na balkoně v chlebníku a zřejmě jsem jim v mnohém rozšířila obzory XD přeci jenom..z lesa rovnou do chlebníku..to musel být splněný sen! Každopádně po měsíci Sultán s Tyrlem záhadně zmizeli i s chlebníkem jo, takže buď konečně dorazila posila z lesa, nebo se nad nimi mamina slitovala a někam je vypustila (ale kluci mají prostě zážitek na celý život a ne že ne XD)
Další mezizastávkou mezi mnou a pejskem byly rybičky, ale ani s rybičkama to nemělo úplně hladký průběh.. Představte si..já místo rybiček dostala zase dva šneky (!!!!!!!!!) tentokrát vodní..a místo akvárka zavařovačku..chápete jo..jako by to jednou nestačilo!!

No a tak jsem měla tentokrát šneka Ferdu a šneka Mravence (no já jim snad dávala jména podle toho co sem zrovna četla nebo co XDD nebo jsem chtěla vzteknout mamku, to by bylo víc pravděpodobné XDD) Nicméně Ferda s Mravencem ( a asi 500 jejich dětí kteří se vzali nevím odkud) jednoho dne taky záhadně zmizeli. Naštěstí máma pochopila, že jedno akvárko je menší zlo, než nekontrolovatelně se rozrůstající kolonie vodních šneků. A tak jsem teda dostala rybičky (bezejmenné, protože jich bylo moc a nešly od sebe poznat). Rybičky jsem měla asi rok nebo dva, už nevím..prostě do té doby, než se maminka rozhodla, že je potřeba akvárko jednou za čas vyčistit pořádně. A tak ho vzala savem....no..je fakt, že akvárko bylo jako nové, to jo..ale představte si mé překvapení když jsem ráno našla akvárko prázdné!! Teda..ony tam byly že, akorát chcíplé u hladiny..no hitparáda XD

savo je savo prostě XD
A tak skončila éra vodních tvorů a nastala éra hlodavců. To bylo ještě v době kdy jsem se jich nebála jo.. Samozřejmě jsem pořád řvala že nutně potřebuju psa (protože všichni ostatní už psa mají, jenom já ne!) a tak máma musela nakonec udělat ústupek a pořídit mi něco, co má i nožičky že..KONEČNĚ!

A tak jsem teda dostala morčátko - Bobíka. A byl to úplně frajer abyste věděli! Měla jsem na něj speciální košíček a tahala jsem ho všude s sebou a pásla jsem ho na trávě a tak no, sekáč prostě. Pak jsem od někoho dostala druhé morčátko - Pepíka, ale to už teda nebylo tak cool jako Bobík..Akorát mě pak lehce zaskočilo, že se morčátka dožívají asi jenom tří let! Věřili byste tomu?! A tak jsem teda byla nucena po třech letech vytvořit růžovým lakem na nehty pietní desku a truchlit a truchlit.
A pak to konečně přišlo! Konečně jsem si vybrečela pejska! Resp..jsem si to musela všechno zařídit, našetřit penízky a tak XD protože máma spolíhala na to, že ve svých třinácti letech si na psa nenašetřím XD ale já frajerka celý léto rozvážela noviny jak ten debil a nakonec jsem si dovezla domů Korynku.

Srdce moje, kamarádku nejlepší z nejlepších.. Chvíli jsem ji nutila jezdit po výstavách, ale ona mě vždycky cestou hrozně doblila, takže jsme se shodly na tom, že tudy prostě cesta nevede. Potom jsem s ní dělala služební výcvik a agility výcvik a blablabla a nakonec je to rozmazlenec rozmazlený co poslouchá akorát za nějaké žrádlo, spinká se mnou v pokoji ve svém pelíšku s kytičkama a tak.

A je to nejlepší pes ever!
Pak jsem měla ještě postupně kočičku Berušku I., kočičku Berušku II. a kocourka Ferdinanda, akorát že mi je všechny přejely auta no :( Tak už kocourka mít nemůžu no, protože by je určitě něco přejelo..:(ale chtěla bych!!
No a jen tak pro vaši informaci jsem se včera rozhodla že si pořídím dvě rybičky do kulatého akvárka (a mám tušení, že jedna se docela určitě bude jmenovat Jake Gyllenhaal a nad tou druhou se ještě musím zamyslet XDD) Dneska jsem viděla takové černé rybičky, tak přesně ty chci! Ale neměli akvárko ve zverimexu..paní prodavačka říkala že prý to je největší blbost co může být a že mě z toho bude bolet hlava..pfff nějaká chytrá ne?! Asi si myslela že do toho budu čumět celý den nebo co..pffffff!!! Takže tak..Takže kulaté akvárko asi v Ikee no..čímž vůbec nikomu nechci naznačit, že budu mít v srpnu svátek..případně kdyby mě někdo chtěl navštívit a nevěděl co s sebou přivézt (kromě alkoholu) XDDDD (ještě bych akceptovala želvičku kdyžtak XDD) Nazdar!

5 komentářů:

  1. heeej nechtěla bys takovéhle ňuňátko??

    http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs021.snc4/33402_141447762531981_100000002732155_426719_8154586_s.jpg

    za 3-4 litry, ale jako jsou naprosto lahodní :D

    roommate

    OdpovědětVymazat
  2. by me mati vyrazila i se psem XDD ale brala bych hned!

    OdpovědětVymazat
  3. jako jsou slaďoučcí jak med, já bych je brala všechny, ale museli by zůstat v zakrněném štěněčím stavu :-D

    OdpovědětVymazat
  4. z čehož mimochodem dedukuju, že v Beskydech je momentálně jediný žijící rys ostrovid a to pan Šulgan
    XDDDDDDDDDDDDDDDD ty jsi debil :DDDDDDd

    budes mit rybicky jo? :DDDD ty jsi expert teda, takova zvireci historie :D

    OdpovědětVymazat
  5. No a neni to pravda!!! Ing Sulgan rocks proste! XDD a po rybickach zoufale touzim, ale ted mi rikala kamoska, zepry jim hrabne v tom kulatem akvarku jak plavou porad dokolecka..tak ja nevim no jestli mam byt trapitelka nebohych dvou rybicek nebo co...:/

    OdpovědětVymazat