sobota 24. července 2010

Romano HipHop in da house

Dnes byl den jako každý jiný.... Kromě toho že mě málem zadupalo do země padesát běžících romů! Jednou do roka totiž v malebném Rožnově zavřou všechny hospody, obchody mají inventury, děti nechodí na hřiště, babky do alberta, dědci na ryby. Poněvač (pořád nevím jak se to slovo píše) do mého rodného města se sjedou romové z čech, moravy i slezka, ba i ze Slovenska a Maďarska a kdoví odkud ještě, protože skanzen pořádá festival zvaný "romská píseň".

Všichni rozumní obyvatelé Rožnova si nakoupí den předem, zamknou na dva západy a klíč si pověsí na šňůrku na krk. Všichni nerozumní obyvatelé Rožnova jdou do práce, a ti největší rockeři jdou do práce do skanzenu (kontrolovat vstupenky) XDD (je vám doufám jasné, že já jsem největší rocker ze všech jo...XD)
Jako vzhledem k tomu, že už jsem pár tadytěch festivalů zažila jsem byla tak nějak připravená na to co bude, ale teda že to bude až taková síla jsem fakt nečekala. Jako..oni si totiž z nějakého důvodu myslí, že když je to jako "romská píseň" tak že to logicky jako romové mají zdarma nebo co. Když jsem se loni jedné paní snažila vysvětlit, že si musí zaplatit vstupné tak mě chtěla zbít deštníkem (přísahám!!! dokonce jsem se musela jít schovat!!) btw..letos přišla znova, neasy..uplně jsem si ji pamatovala!!! Tak jsem se pro letošek rozhodla, že budu poučovat z bezpečné vzdálenosti pěkně..no co..než se nechat seřezat..pffff!
Dokonce jsem se vlastně rozhodla, že si s sebou vezmu slzák pro všechny případy a když bude nejhůř tak že budu sprejovat jo, ale vzpoměla jsem si na to samozřejmě až když bylo zle že a záchrana žádná! No! Celá já!
Rozumějte..z duše nejsem rasista jo..ale tak kurva když se neumí chovat tak co mám jako dělat! Na hlavu se stavět nebudu, no ne?! To už mě dávno přešly ty sklony, že když je na mě někdo sprostý, tak já jsem milá abych ukázala že jsem lepší XDD Všichni víme, že jsem ne..a kdo je na mě sprostý, ten to vědět nepotřebuje XD To je moje teorie XDD
Ale tak abych vám to osvětlila od začátku (protože NIKDO neměl odvahu přijít ač jsem všechny zvala - několikrát!!) začíná to tak, že přijede pan Tulia PhD. v obleku (což je nějaký z těch papalášů olašských romů nebo co já vím, každopádně bydlí ve valmezu) a s ním pár dalších chlápků v oblecích co se tváří důležitě. Během půl hodiny je nám všem jasné, že i kdyby to byl atomový fyzik co vynalezl lék na rakovinu, tak je to pořád král všech vychcaných zbohatlíků a idiotů. Potom se pomalu (až se do růžova vyspí) začnou sjíždět romové v taxících (případně vlastních luxusních autech o kterých já si můžu tak leda nechat zdát)ověšení zlatem, s cigárkem pěkně a "pani, pusťte nás dovnitř, my jsme účinkující" pfffffffffffff!! to už jim dva roky nežeru, ale teď už mám aspoň svoje fígle, volám "pořadatelům" a mám seznamy hostů a tak, ale ono ve skutečnosti na ně prostě neplatí nic no. To je na tom úplně to nejhorší..že kdyby se člověk rozkrájel na kung-pao, tak prostě nezabere nic.
No ale co se stalo letos!!!!!!!! To byste nevěřili!! To bylo jak z amerického filmu!! Já jsem vám vlastně neřekla, že oni se ti róóómové vždycky tak zvláštně vyrojí jo, nejdřív nikde nikdo a pak(!!!) z ničeho nic (!!!) se jich přivalí třeba patnáct!! (a to by se jeden posral teda s prominutím..)

No a přesně takhle se vyrojili i letos. V pravé poledne. A nebylo jich patnáct, ale padesát. Slyšely jsme je s Májou (která naštěstí bránila bránu muzea se mnou, protože jinak by už asi bylo po mě XDD) už z dálky přicházet... Protože zpívali....(!!!!!) Jenom jsme na sebe koukly a já lehce vyděšeně zašeptala "bože doufám že nejdou k nám.." A co myslíte..šli!! Sice jsme se chytře zabarikádovaly na druhé straně turniketů a chvíli se snažily o konstruktivní diskuzi na téma "bez vstupenek dovnitř nemůžete" ale očividně to nepadlo na úrodnou půdu, protože se s námi jednak nebavili a pak turnikety, neturnikety začali je všichni přeskakovat a podlézat houpali se na nich a najížděli do nich kočárky a do toho si zpívali a kouřili, nadávali...no si to představte!!A já tam stála a se slzami v očích (přísahám!) jsem toužila propadnout se do austrálie..(a pak jsem se vzpamatovala a šla jsem se rychle schovat!) no ale chápete to jo..co to je za lidi!!!! Úplně jsme měly strach!! Jo a jen tak pro informaci..kluci z městské policie Rožnov stáli opodál a mávali na nás jo..frajeři!!!Pffffffff!!!A za tohle je platíme..pffffffffffffffffffff!!!! NAPOSLEDY jsem se nechala ukecat na takovouhle party, NAPOSLEDY!!
Jako pár dalších extempore pak ještě proběhlo, ale to už ve mě nezanechalo tak hluboký následek jako tady to stádo koní nebo jak to mám pojmenovat...každopádně naštěstí jsme bez větší újmy přežily (Mája mi sice psala před chvílí, že sedí doma a usedavě pláče, čemuž se vůbec nedivím), muzeum nelehlo popelem (zatím, uvidíme zítra)a jestli se něco ztratilo uvidíme taky zítra, takže suma sumárum, konec dobrý, všechno dobré...ale trauma to bylo děsivé!!!! Tak..jsem vám to musela všechno honem povědět než to zapomenu!!

PS.:Jo a pánové..teda..myslím si, že byste měli někdy zkusit chodit s romskou holkou, to byste si pak setsakramentsky vážili nás normálních, rozumných holek, co své muže nebijí a nenadávají jim a tak XDD (protože to je fakt hardcore co ty baby dokážou XDD)

PS2.:Někdy vám musím ještě popsat jak důmyslný je jejich styl oblíkání, ne že bych chtěla rýpat jo..ale to by fakt vymyslel málokdo! ;) tak nazdar Gádžové!

2 komentáře:

  1. Když máš z toho takové trauma, proč tam lezeš už po několikáte???Protože se ti to líbí???Nebo co?

    OdpovědětVymazat
  2. Slušností je alespoň se podepsat!

    OdpovědětVymazat