úterý 5. dubna 2011

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...

V poslední době se mi začínají zdát sny..a pěkně divné!! Některé jsou strašidelné, jiným nerozumím a většinu z nich si nepamatuju, ale dnes se stala divná věc!! Z ničeho nic, se mi při učení obchodního práva vybavil sen, který se mi zdál už ani nevím kdy a rozesmál mě tak, že už jsem se skoro nic nenaučila :D

Byl totiž o jedné mojí kamarádce, která má ráda hodně tvrdou hudbu, černou barvu a tetování. Zdálo se mi, že si nechala na zadek vytetovat záchodové prkýnko ze samých kytiček :DDDD Z čehož dedukuji, že už jsem se definitivně zbláznila :D nebo..nevím jak jinak si to mám vysvětlit, jestli to má něco společného s obchodním právem nebo co...fakt nevím, každopádně mě ta představa dohání k slzám ještě teď :D



Díky, čau!

2 komentáře:

  1. Tak to by bylo ultra respekt tetování. Vážně. Chtělo by to patent na ten motiv :D

    OdpovědětVymazat
  2. No pouvazuju nad tim :D i kdyz pro me by byl hrdina kdokoliv kdo by si to nechal vytetovat, honorare bych se klidne vzdala..stacil by mi jediny pohled :D

    OdpovědětVymazat