neděle 1. srpna 2010

Intermezzo numero uno!

Jen tak btw..jsem si totiž teď jak jsem psala o tom že jsem letěla jak Jumbo Jet vzpomněla, jak jsem nutila mé báječné spolubydlící dívat se celý semestr na videoklipy Janka Ledeckého XDDD Hlavně teda na tady tenhle

protože mě absolutně fascinovalo, jak Jankovi koresponduje obsah songu s klipem, prosimvás na to se podívejte, on by snad ani nemusel zpívat, to by si klidně každý mohl domyslet obsah té písničky podle toho jeho tanečku tam! Osobně to pokládám za zábavnější verzi znakové řeči.. Báječné to je, báječné!! Janek jako jediný český zpěvák myslí i na naši neslyšící menšinu..no uvažte..není to krásné?? Dokonce jsem donutila holky se ten taneček naučit a pak ho tančit pokaždé když nám to hrálo, já jsem prostě spolubydlící k nezaplacení XDD

No a tady v tomhle klipu si prosím všimněte, jak mu tam padá letadlo Jumbo Jet jo XDD

Janek prostě rullez! Díky čau!

3 komentáře:

  1. Ten rozevlátý tanec je tak super, že ho asi taky budu muset zařadit to svého déns arzenálu!!

    OdpovědětVymazat
  2. Janek jako jediný český zpěvák myslí i na naši neslyšící menšinu..no uvažte..není to krásné??

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    debilevole. asi si to budu muset pustit :D

    OdpovědětVymazat
  3. no Kaci doufam ze sis to pustila!! ten tanec je legendarni proste :) Janek polozil zaklady ceske tanecni scene XD a koukejte na tu rtenku, ta je bajecna!! po te touzim uz dlooouho!

    OdpovědětVymazat