úterý 31. srpna 2010

Coming soon...!

Hluboce se omlouvám přátelé za dočasnou odstávku tady těch mých řečiček, ale nebojte, ještě pár dnů budu předstírat usilovné studium, pak si trhnu největší trapas v životě, pak se nejspíš půjdu někam vylít a pak budu pokračovat zase tady! A že toho mám na srdci hodně za tu dobu!

Takže dontvory, za chvíli jsem zpět, pokud teda nedopadnu takhle:



nebo takhle


nebo prostě takhle:


takže díky za trpělivost a čekujte zprávy a očekávejte informace o skandálu na právnické fakultě v Olomouci (protože až bude úplně nejhůř, mám v plánu se před komisí svlíknout a zpívat Arizónu nebo něco podobného, když už mě vyrazí, tak ať si mě radši pamatujou jako tu šílenou, než jako tu blbou neasy)

Díky čau!

3 komentáře:

  1. Já se těším na ten skandál! A určitě přežiješ, protože seš amazonka prostě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hele přežiju určitě, my holky přežijeme všecko totiž!! Ale skandál bude, to je jasný (a ta ostudááá teprv XDD) 3 x ach! No budu vás informovat XDD

    OdpovědětVymazat
  3. držím palce!! ty skandálistko! dáme si spolu mojito u fešáka na oslavu nebo na smutek a bude :))

    OdpovědětVymazat