neděle 13. června 2010

Procrastinate now, panic later!

Jo tak přesně tohle tvrzení se mi dost vymstilo! Popravdě..nejsem úplně studijní typ a pravidelně o zkouškovém (a tohleto je teda kurevsky dlouhé abyste věděli) vždycky usilovně přemýšlím, proč jsem šla na školu na kterou jsem šla, když bych čas který trávím nad knížkama mnohem radši trávila jakýmkoliv jiným způsobem (třeba nad knížkama které mají i děj). A pokaždé dojdu ke stejnému závěru. Prachy prostě. Na rovinu. Teda, před těmi třemi lety jsem si naivně myslela že budu na straně zákona hájit spravedlnost, nejlíp po boku nějakého svalnatého fešáka (no jo, moc jsem koukala na JAG, přiznávám)nicméně po prvním roce na právech jsem zjistila, že pokud chce člověk spravedlnost měl by si místo právníka najmout spíš zaklínače, a že právo se spravedlností absolutně nesouvisí. Jak by řekli u nás - "jedná se zde o dvě naprosto odlišné a nezaměnitelné entity" haha, prostě a pak tomu má člověk rozumět žejo..no a tak jsem tedy přišla o veškeré šlechetné iluze a zbyly prostě jenom ty prachy. Prachy a malý skomírající plamínek naděje, že když se to úplně neposere tak možná jednou fakt někomu pomůžu..a možná taky ne. Nicméně poslední měsíc jenom šprtám (nebo dělám že šprtám), jsem nemocná a stojí to celkově za houby s mákem tak nějak..no a tak jsem se rozhodla, že když už se teda efektivně neučím tak vytvořím něco pro pobavení ostatních. O zkouškovém jsem totiž vždycky nejvíc kreativní. A proto, teď když mám čtrnáct dnů do souborné zkoušky z trestního práva (rozumějte jakože naučit se všechny trestné činy co náš právní řád zná a průběh trestního řízení....blablabla...prostě je toho strašně moc) rozhodla udělat seznámek toho co tak jako dělám během zkouškového, tak se inspirujte (nebo snad radši ani ne) a nebo mi napište co děláte vy o zkouškovém ať se můžu inspirovat já :)

O zkouškovém jsem stihla:

- vést velmi plodný rozhovor s panem poslancem Čunkem
- vést velmi plodný rozhovor s řidičem ministra kultury (hehe, o tom napíšu)
- zmoknout na majálesu na SFC
- zmoknout na majálesu na Two Men (ale byli úúúúžasní)
- zmoknout na majálesu na Nightwork
- zmoknout na majálesu na Clou
- přivodit si bronchitidu a stonat už druhý měsíc
- zúčastnit se hodně divné vernisáže někoho jehož jméno jsem si nezapamatovala
- zúčastnit se koncertu Charlie Straight, Republic of Two a Markéty Irglové
- hystericky dělat těhotenský test (no comment!)
- vypít dvě celé piva (borůvkové) - poprvé v životě
- vožrat se vínem přes antibiotika
- vožrat se pinacoladou a pak jít do divadla dělat ostudu
- udělat zkoušku z Notáře (pfff, prej za docházku...)
- udělat zápočet z frániny (ostuda, ostuda, ostuda!!!)
- zápočet ze správy (nenávidím tu děvku)
- udělat zkoušku ze soudního lékařství (za 1, jediný předmět který mě opravdu bavil, vím jsem divná)
- neudělat zápočet z obchodu (pošahané 4 body)
- udělat zkoušku z USS (ústavní srovnávací sračky/systémy) konečně!!!!
- nechat se vyhodit ze souborné zkoušky z občanského práva (kdybych se debil učila..)funny story, někdy o tom napíšuXDD!
- vožrat se rumem na koncertě lucky vondráčkové (no comment)
- propadnout depresi že toho tresta prostě NESTIHNU
- postavit autodráhu přes celou zahradu
- stavět hrady z písku
- jít volit!
- muset si nechat zrentgenovat plíce (yeeey!!)
- vysmát se Jelenovi, když se nad ním otevřelo nebe (bože doufám že mě neviděl)
- flákat se s Katie po parku a čajovně a tak různě
- lakovat si nehty třikrát denně
- vyhrát týdenní soutěž v koukání do zdi
- vidět všechny filmy s Jakem Gyllenhaalem
- zamilovat se do Jaka Gyllenhaala
- přečíst si všechny recenze Kaye Buriánka
- stáhnout si všechno co Kay doporučoval
- sepsat liebesbrief profesoru Telcovi
- začít se po šesté od začátku dívat na Přátele
- každý den vypít jednu Magnesku - když se nudím, piju!
- prožít nejhorší noc za poslední dobu (pejsek mi taky stůně)
- naučit se sestavu na Di(y?)slektika (nebo jak se to jmenuje)
- fandit našim hokejistům
- vygooglovat všechny mladé a pěkné hokejisty
- založit blog!

a co vy stíháte o zkouškovém? Tell me!

4 komentáře:

  1. wohoooooooo!!! a kolik jsi toho stihla se mnou, to me tesi! treba opit se pina coladou a pak jit do divadla na nejvic nejvipnejsi hru s chlapem prevlecenym za zenskou, jak zpiva kukurukukuu guantanamééééééééééra!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. kukuč! XDD jediny pekny chlap z celeho ochotnickeho sboru z hrachovce a oni ho prevlecou za zenskou, to byla fakt smula!! nejlepsi akce stiham s Tebou, asi te s sebou vezmu i na tu souborku z tresta, mohla bys oslnit ty suchary tam XDD

    OdpovědětVymazat
  3. Co jsem stihla za měsíc a půl zkouškového? - kadeřníka, 3x gelový nehty, 2x pedikůru, vypěstovat si návyk na černým pivu (začali nám ho konečně točit v hospodě), objevit kouzlo Becheru Lemonda, navštívit snad všechny možný obchody ve všech možných městech (dobře, jen KM, OC a Zlín) abych si koupila jeansy a jeansový šaty (fakt nutně je potřebuju) - doteď je nemám..., marně čekat na Vojtu Dyka ve Zlíně, naštěstí jen odřít disk na autě když jsem v zatáčce v plné rychlosti nabrala patník (od té doby jsem za volantem radši neseděla), způsobit infarktový stavy (snad každodenní) svým prarodičům informací o tom že jedu in UK, provdat 2 kamarádky, zasnoubit další dvě, dozvědět se o svatbě kamarádky na kterou tu nebudu (UK), každej den poslouchat ať nikam nejezdím že mě tam unesou Arabi ("Arabi, babi??? V Anglii? Co by tam dělali?? Tam žádní nejsou, vždyť by tam zmrzli!" - "To je jedno, stejně nikam nejezdi!"), a zítra si snad už zajdu zařídit ten pas abych vůbec odjet mohla :D

    OdpovědětVymazat
  4. piivo?? ale no taak fujfujfuj!! nabrala si patník jo? hezky pěkně XDD to se tak občas zadaří, ne že bych o tom něco věděla XDD a Anglie je plná arabů! babička má pravdu!!! Jo a pas..ten by se mohl hodit XD (btw..to je hrozný jak se ty ženský brzo vdávají!! se zbláznily neasy!!)

    OdpovědětVymazat